Красненська селищна рада
Золочівський район Львівська область

Інформація про виконання бюджету Красненської селищної територіальної громади Золочівського району Львівської області за 2023 рік

Дата: 28.02.2024 14:23
Кількість переглядів: 341

Фото без описуУ 2023 році до бюджету Красненської селищної територіальної громади надійшло доходів до загального та спеціального фондів з урахуванням міжбюджетних трансфертів в сумі 176 490,6 тис. грн.

Офіційних трансфертів отримано – 89 408,3 тис. грн., з них:

  • базова  дотація – 35 421,6 тис. грн.
  • освітня субвенція – 49 346,3 тис. грн.
  • інші дотації з місцевого бюджету – 473,9 тис. грн.
  • субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції – 192,3 тис. грн;
  • субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 55,1 тис. грн.
  • субвенція з місцевого бюджету на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту «Активні парки - локації здорової України» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 58,8 тис. грн;
  • інші субвенції з місцевого бюджету – 3 860,2 тис. грн.

Ріст надходжень доходів (без трансфертів) по загальному фонду до затвердженого плану з урахуванням змін на 2023 рік – 113,2% , по спеціальному фонду – 263,9%.

           Загальна чисельність населення громади становить 16 752 осіб, з них працездатного населення – 12 719 осіб, кількість зареєстрованих безробітних становить 4,2% людей працездатного віку в громаді. Середньомісячна заробітна плата в громаді – 11 752 гривень.

  Основною підприємницькою діяльністю в Красненській громаді є сільське господарство, виробництво, мебельна промисловість,  роздрібна торгівля, логістика.

  Станом на 01 січня 2024 року на території громади здійснює економічну діяльність 62 товариств із обмеженою відповідальністю, близько 420 фізичних осіб-підприємців та 23 селянських фермерських господарств. Основна частина ФОП зайнята в торгівлі, інші ж здійснюють діяльність у сфері сільського господарства або надають побутові послуги. Найпоширеніша спеціалізація сільськогосподарських господарств на території громади – це рослинництво. Здебільшого в громаді вирощують пшеницю, соняшник та кукурудзу.

  На території Красненської територіальної громади, між смт. Красне та с. Утішків, є велика промислова зона з діючими підприємствами: 4 елеватори, виробництво продукції з бетону, виробництва продуктів харчування та напоїв, металообробні підприємства та інші.

 У  2023 році завершено будівництво молокозаводу компанії «Набіл».

  У 2024 році триває будівництво лісопереробного підприємства КП Львівської обласної ради «Галсільліс».

  У 2024 році ПрАТ «Красненський комбінат хлібопродуктів», що працює на території громади з 1998-го, планує побудувати третю чергу елеваторних комплексів.

Найбільші підприємства та платники податків громади:

  • ПП «Західний Буг» (вирощування зернових культур): у  2023 році надійшло 5 260,2 тис. грн.,  у 2021 році – 4 495,5 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 764,7 тис. грн. (або 17 %).
  • ТОВ «Красненський елеваторний комплекс» (складське господарство): у  2023 році надійшло – 3 036,8 тис. грн., у 2021 році – 2 107,7 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 929,1 тис. грн (або 44 %).
  • ПРАТ «Красненський КХП» (виробництво продуктів борошномельно-круп'яної промисловості): у  2023 році надійшло – 2 931,9 тис. грн., у 2021 році – 2 251,5 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 680,4 тис. грн (або 30,2 %).
  • ПП "Терра-пак"(виробництво тари з пластмас): у 2023 році надійшло 2 462,4 тис. грн., у 2021 році – 1 779,2 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 683,2 тис. грн. (або 38,4 %).
  • ФГ «Бортків» (вирощування зернових культур): у  2023 році надійшло – 2 453,1 тис. грн., у 2021 році  – 1 956,6 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 496,5 тис. грн. (або 25,4 %).
  • АТ «Українська залізниця» (вантажний залізничний транспорт): у  2023 році надійшло  – 2 383,5 тис. грн., у 2021 році  – 5 947,6 тис. грн. Надходження у 2023 році порівняно із 2021 зменшились на  3 564,1  тис. грн. (або на 40 %). Причиною зменшення надходження від даного платника  стало зменшення НГО землі по земельному податку.
  • ТЗОВ «Бусол» (виробництво меблів): у  2023 році надійшло 1 817,6 тис. грн., у 2021 році  – 567,3 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 1 250,3 тис. грн (або 320 %).
  • Представництво «Дрог-транс» (будівництво доріг): у  2023 році надійшло  1 682,9 тис. грн., у 2021 році  – 909,6 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 773,3 тис. грн. (або 85 %).
  • ПП «Агро-прогрес» (вирощування зернових культур): у  2023 році надійшло 1 551,5 тис. грн., у 2021 році  – 1 524,0 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 27,5 тис. грн. (або 1,8 %).
  • Філія Краснянський елеватор ТОВ «Захід-агро МХП» (вирощування зернових культур): у  2023 році надійшло 1 512,4 тис. грн.,  у 2021 році  – 1 122,4 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 390,0 тис. грн. (або 34,7 %).
  • ТОВ "Апогей агро" (вирощування зернових культур): у  2023 році надійшло  1 135,1 тис. грн., у 2021 році  – 1 416,1 тис. грн. Надходження у 2023 році порівняно із 2021 зменшились на 281,0 тис. грн. (або на 19,8 %).
  • Сторонибабське державне підприємство «Укрспирт» (дистиляція, ректифікація та змішування спиртних напоїв): у  2023 році надійшло  991,7 тис. грн. у 2021 році – 2 355,5 тис. грн. Надходження у 2023 році порівняно із 2021 зменшились на 1 363,8 тис. грн. (або на 42 %). Причиною зменшення надходжень від даного платника стало скорочення кількості працівників у звязку із продажем підприємства.
  • ФГ «Вікторія» (вирощування зернових культур): у  2023 році надійшло 765,5 тис. грн., у 2021 році – 768,7 тис. грн. Надходження у 2023 році порівняно із 2021 зменшились на 3,2 тис. грн. (або на 0,4 %).
  • ТОВ «Західна агровиробнича компанія» (вирощування зернових культур): у  2023 році надійшло 738,4 тис. грн, у 2021 році – 1 250,2 тис. грн. Надходження у 2023 році порівняно із 2021 зменшились на 511,8 тис. грн. (або на 68,3 %).
  • СТ «Капелька» (виробництво безалкогольних напоїв): у 2023 році надійшло 703,4 тис. грн., у 2021 році – 735,7 тис. грн. Надходження у 2023 році порівняно із 2021 зменшились на 32,3 тис. грн. (або на 4,4 %).

Статистика юридичних осіб за видами економічної діяльності:

  • 38% - переробна промисловість;
  • 25% - сільське господарство;
  • 23% - виробництво;
  • 14% - торгівля.

Статистика фізичних осіб-підприємців за видами економічної діяльності:

  • 68% - роздрібна торгівля;
  • 15% - інша діяльність;
  • 7% - виробництво харчових продуктів;
  • 5% - виробництво зернових продуктів;
  • 5% - виробництво меблів.

 

Селищний бюджет Красненської територіальної громади за 2023 рік за доходами загального фонду виконано на 113,2%( при плані надходжень 68 860,6 тис. грн., фактично надійшло 77 992,4 тис. грн.) або на 9 131,8 тис. грн. більше, ніж передбачено по бюджету.

У 2021 році при плані надходжень 54 067,4 тис. грн. фактично надійшло 57 698,1 тис. грн. або на 3 630,7 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 20 294,3 тис. грн. (або 135,1%).

У 2022 році при плані надходжень 59 236,1 тис. грн. фактично надійшло 63 093,2 тис. грн. або на 3 857,1 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 14 899,2 тис. грн. (або 123,6 %).

Податкові надходження в сумі 77 529,6 тис. грн (113,3%) з них:

Податок та збір на доходи фізичних осіб виконано на 105,9% (при плані надходжень 37 720,0 тис. грн., фактично надійшло 45 768,6 тис. грн. або на 8 048,6 тис. грн. більше).

У 2021 році при плані надходжень 31 216,8 тис. грн. фактично надійшло 33 047,4 тис. грн., або на 1 831,0 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 12 721,2 тис. грн. (або 38,5 %).

У 2022 році при плані надходжень 34 764,1 тис. грн. фактично надійшло 38 165,2 тис. грн., або на 3 401,1 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 7 603,4 тис. грн. (або 19,9 %).

  Найбільшими платниками даного податку є: Відділ освіти, культури, розвитку туризму, молоді та спорту Красненської селищної ради, ПП "Західний Буг", ДП спиртової та лікеро-горілчаної промисловості "Укрспирт", ПП "Терра-Пак", ПрАТ "Красненський комбінат хлібопродуктів", ПП "Агро-Прогрес", Фермерське господарство "Бортків", АТ "Українська залізниця", ТзОВ "Красненський елеваторний комплекс" та інші.

Податок на прибуток підприємств виконано на 23,4% (при плані надходжень 5,0 тис. грн, фактично надійшло 1,1 тис. грн. або на 3,9 тис. грн. менше).

У 2021 році при плані надходжень 14,5 тис. грн. фактично надійшло 5,0 тис. грн. або на 9,5 тис. грн. менше. Надходження у 2023 році порівняно із 2021 зменшились на 3,9 тис. грн. ( або на 88%).

У 2022 році при плані надходжень 14,5 тис. грн. фактично надійшло 0,6 тис. грн. або на 13,9 тис. грн. менше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 0,5 тис. грн. (або 220%).

Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів виконано 196,5% (при плані надходжень 69,0 тис. грн., фактично надійшло 135,6 тис. грн. або на 66,6 тис. грн. більше).

У 2021 році при плані надходжень 40,7 тис. грн. фактично надійшло 72,2 тис. грн. або на 31,5 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 63,4 тис. грн. (або 87,8%).

У 2022 році при плані надходжень 74,0 тис. грн. фактично надійшло 46,3 тис. грн. або на 27,7 тис. грн. менше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 89,3 тис. грн. (або 92,9%).

 

Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів виконано на 135,5% (при плані надходжень 1 450,0 тис. грн., фактично надійшло 1 125,1 тис. грн. або на 324,9 тис. грн. менше).

У 2021 році при плані надходжень 830,0 тис. грн. фактично надійшло  862,7 тис. грн. або на 32,7 тис. грн. більше.  Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 262,4 тис. грн. (або 30,4 %).

У 2022 році при плані надходжень 855,0 тис. грн. фактично надійшло  1 158,6 тис. грн або на 303,6 тис. грн більше.  Надходження у 2023 році порівняно із 2022 зменшились на 33,5 тис. грн. (або на 2,9 %).

По місцевих податках та зборах виконано на 104,6% (при плані надходжень 29 116,0 тис. грн. фактично надійшло 30 468,0 тис. грн. або на 1 352,0 тис. грн. більше.

У 2021 році при плані надходжень 21 704,2 тис. грн. фактично надійшло 23 062,5 тис. грн. або на 1 358,3 тис. грн. більше.  Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 7 405,8 тис. грн. (або 31,2%).

У 2022 році при плані надходжень 23 050,0 тис. грн. фактично надійшло 23 280,6 тис. грн.  Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 7 187,4 тис. грн. (або 30,9%).

Податок на нерухоме  майно виконано на 136,3% (при плані надходжень 2 398,0 тис .грн., фактично надійшло 2 303,4 тис. грн. або на 94,6 тис. грн. менше).

У 2021 році при плані надходжень 695,5 тис. грн. фактично надійшло 953,7 тис. грн. або на 258,2 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 1349,7 тис. грн.(або 141,5%).

У 2022 році при плані надходжень 1 020,0 тис. грн. фактично надійшло 1713,7 тис. грн. або на 693,7 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 589,7 тис. грн. (або 34,4%).

Земельний податок з юридичних осіб виконано на 113,0% (при плані надходжень 3 700,0 тис. грн., фактично надійшло 4 184,5 тис. грн. або на  481,5 тис. грн. більше).

У 2021 році при плані надходжень 5 840,0 тис. грн. фактично надійшло 6 546,1 тис. грн. або на 706,1 тис. грн. більше. Надходження у 2023 році порівняно із 2021 зменшились на 2 361,6 тис. грн. (або на 26%).

У 2022 році при плані надходжень 4 700 тис. грн. фактично надійшло   3 445,4 тис. грн. або на 1 254,6 менше. Причиною зменшення надходження стало зменшення НГО землі для  «АТ «Українська залізниця».  Ріст надходжень у     2023 році порівняно із 2022 склав 739,1 тис. грн. (або 21,5%).

Орендна плата з юридичних осіб виконано на 100,1% (при плані надходжень 5 872,0 тис. грн. фактично надійшло 5 878,3 тис. грн. або на  6,3 тис. грн. більше).

У 2021 році при плані надходжень 4 624,0 тис. грн. фактично надійшло 4 989,8 тис. грн. або на 365,8 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 888,5 тис. грн. ( або17,8%).

У 2022 році при плані надходжень 5 200,0 тис. грн. фактично надійшло 5 121,2 тис. грн. або на 78,8 тис. грн. менше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 757,1 тис. грн. (або 14,8%).

Орендна плата з фізичних осіб виконано на 106,4% (при плані надходжень 1 698,1 тис. грн. фактично виконано 1 799,3 тис. грн. або на 101,2,9 тис. грн. більше).

У 2021 році при плані надходжень 597,8 тис. грн. фактично надійшло 629,3 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 1 170 тис. грн. (або 185,1%).

У 2022 році при плані надходжень 700,0 тис. грн. фактично надійшло 456,4 тис. грн. або на 243,6 тис. грн. менше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 1 342,9 тис. грн. (або 394,2%).

Земельний податок з фізичних осіб виконано на 93,4% (при плані надходжень 1 150,0 тис. грн. фактично виконано 1 074,1 тис. грн. або на 75,9 тис. грн. менше).

У 2021 році при плані надходжень 525,0 тис. грн. фактично надійшло 375,9 тис. грн. або на 149,1 тис. грн. менше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 698,2 тис. грн. (або 285,7%).

У 2022 році при плані надходжень 5 200,0 тис. грн. фактично надійшло 400,0 тис. грн. фактично надійшло 593,9 тис. грн. або на 193,9 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 480,8 тис. грн. (або 180%).

Транспортний податок з юридичних осіб виконано на 50,0% (при плані 25,0 тис. грн., фактично виконано на 12,5 тис. грн. або на 12,5 тис. грн. менше).

У 2021 році при плані надходжень 20,0 тис. грн. фактично надійшло 25,0 тис. грн. або на 5,0 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 12,5 тис. грн. (або 50,0%).

У 2022 році при плані надходжень 25,0 тис. грн. фактично надійшло 35,8 тис. грн. або на 10,8 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 23,3 тис. грн. (або 34,9%).

Туристичний збір виконано на 124,4% (при плані надходжень 3,0 тис. грн. фактично надійшло 3,7 тис. грн. або на 0,7 тис. грн. менше).

У 2021 році при плані надходжень 6,3 тис. грн. фактично надійшло 1,8 тис. грн. або на 4,8 тис. грн. менше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 1,9 тис. грн. (або 205,6%).

 У 2022 році при плані надходжень 5,0 тис. грн. фактично надійшло 0,3 тис. грн. або на 4,7 тис. грн. менше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 3,4 тис. грн.

Єдиний податок з юридичних осіб виконано 100,9% (при плані надходжень 700,0 тис. грн., фактично надійшло 706,3 тис. грн. або на 6,3 тис. грн. більше).

У 2021 році при плані надходжень 250,0 тис. грн. фактично надійшло 365,2 тис. грн. або на 115,2 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 341,1 тис. грн. ( або 193,4%).

У 2022 році при плані надходжень 400,0 тис. грн. фактично надійшло 232,5 тис. грн. або на 167,5 тис. грн. менше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 473,8 тис. грн. (або 303,8%).

Єдиний податок з фізичних осіб виконано  на 112,1% (при плані надходжень 10 278,2 тис. грн., фактично надійшло 11 521,5 тис. грн. або на  1 243,3 тис. грн. більше).

У 2021 році при плані надходжень 6 785,6 тис. грн. фактично надійшло 6 835,3 або на 40,4 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 4 868,2 тис. грн. (або 168,6%).

У 2022 році при плані надходжень 7 800,0 тис. грн. фактично надійшло 9 339,0 тис. грн. або на 1 539,0 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 2 182,0 тис. грн. ( або 123,4%).

Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників виконано на 89,6% (при плані надходжень 3 300,0 тис. грн., фактично надійшло 2 959,0 тис. грн. або на 371,0 тис. грн. менше).

У 2021 році при плані надходжень 2 335,0 тис. грн фактично надійшло 2 340,1 тис. грн. або на 6,1 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 617,9 тис. грн. ( або 126,4%).

У 2022 році при плані надходжень 2 800,0 тис. грн. фактично надійшло 2 337,1 тис. грн. або на 462,9 тис. грн. менше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 621,9 тис. грн. (або 126,6%).

Неподаткові надходження в сумі 462,7 тис. грн., (94,9%) з них :

Адміністративні штрафи та інші санкції виконано на 167,3% (при плані надходжень 35,0 тис. грн., фактично надійшло 61,7 тис. грн. або на 26,7 тис. грн. більше).

У 2021 році при плані надходжень 5,0 тис. грн. фактично надійшло 35,5 тис. грн. або на 5,0 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 26,2 тис. грн. (або 173,8%).

У 2022 році при плані надходжень 10,0 тис. грн. фактично надійшло  49,2 тис. грн. або на 39,2 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 12,5 тис. грн. (або 125,4%).

Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб виконано на 98,2% ( при плані надходжень 20,0 тис. грн., фактично надійшло 19,6 тис. грн. або на 0,4 тис. грн. менше).

У 2021 році при плані надходжень 0 фактично надійшло 52,3 тис. грн.  Надходження у 2023 році порівняно із 2021 зменшились на 32,7 тис. грн. (або на 37,5 %).

У 2022 році при плані надходжень 50,0 тис. грн. фактично надійшло 21,6 тис. грн. або на 28,4 тис. грн. менше. Надходження у 2023 році порівняно із 2022 зменшились на 2 тис. грн. (або на 9,3%).

Плата за надання інших адміністративних послуг виконано на 172,8% (при плані надходжень 50,0 тис. грн., фактично надійшло 86,2 тис. грн., або на 36,2 тис. грн. більше).

У 2021 році при плані надходжень 100,0 тис. грн.  фактично надійшло 23,1 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 63,1 тис. грн. (або 373,2 %).

У 2022 році при плані надходжень 20,0 тис. грн. фактично надійшло  89,7 тис. грн. Надходження у 2023 році порівняно із 2022 зменшились на 3,5 тис. грн. (або на 3,9%).

Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно виконано на 74,7% (при плані надходжень 300,0 тис. грн., фактично надійшло 148,8 тис. грн. або на 151,2 тис. грн. менше).

У 2021 році при плані надходжень 50,0 тис. грн. фактично надійшло 360,8 тис. грн. Надходження у 2023 році порівняно із 2021 роком зменшились на 212,0 тис. грн. (або на 58,8%).

У 2022 році при плані надходжень 300,0 тис. грн. фактично надійшло 224,2 тис. грн. або на 75,8 тис. грн. менше. Надходження у 2023 році порівняно із 2022 зменшились на 75,8 тис. грн. (або на 33,6%).

Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим державним майном виконано на 54,7% (при плані надходжень 20,7 тис. грн., фактично надійшло 11,3 тис. грн. або на 9,4 тис. грн. менше).

У 2021 році при плані надходжень 20,7 тис. грн. фактично надійшло 27,7 тис. грн. Надходження у 2023 році порівняно із 2021 зменшились на 16,3 тис. грн. (або на 40,8%).

У 2022 році при плані надходжень 20,7 тис. грн. фактично надійшло 8,0 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 3,3  тис. грн. (або 141,3 %).

Інші неподаткові надходження виконано на 209,8% (при плані надходжень 60,0 тис грн., фактично надійшло 125,9 тис. грн. або на 65,9 тис. грн. більше).

У 2021 році при плані надходжень 60,0 тис. грн фактично надійшло 116,1 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 9,8 тис. грн. (або 108,4%).

У 2022 році при плані надходжень 60,0 тис. грн фактично надійшло 46,5 тис. грн. або на 13,5 тис. грн. менше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 69,4 тис. грн. ( або 270,8% ).

До спеціального фонду селищного бюджету надійшло доходів в  сумі           9 089,8 тис. грн., що становить 263,9 відсотка до затвердженого плану з урахуванням змін на 2023 рік.

У 2021 році при плані надходжень 3 449,9 тис. грн. фактично надійшло  3 919,9 тис. грн. або на 470,0 тис. грн. більше (113,6%). Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 5 170,0 тис. грн. (або 231,9%).

У 2022 році при плані надходжень 1 731,0 тис. грн. фактично надійшло  1 590,7 тис. грн. або на 140,3 тис. грн. менше (на 8,2%). Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 7 499,1 тис. грн. (або 571,4%).

Екологічний податок виконано на 198,1% (при плані надходжень 21,0 тис. грн., фактично надійшло 41,6 тис. грн. або на 20,6 тис. грн. більше).

У 2021 році при плані надходжень 0 фактично надійшло 20,1 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 21,5 тис. грн. (або 207%).

У 2022 році при плані надходжень 21,0 тис. грн. фактично надійшло 15,8 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 25,8 тис. грн. (або 263,3%).

Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством виконано на 196,3% (при плані надходжень 695,0 тис. грн. фактично надійшло 1 368, 6 тис. грн. або на            673,6 тис. грн. більше).

У 2021 році при плані надходжень 685,0 тис. грн. фактично надійшло 733,8 тис. грн. або на 48,8 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 634,8 тис. грн. (або 186,5%).

У 2022 році при плані надходжень 690,0 тис. грн фактично надійшло 320,9 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022  склав  1 047,7 тис. грн. (або 426,6 %).

Інші джерела власних надходжень бюджетних установ –    4 263,0 тис. грн.

У 2021 році при плані надходжень 0 фактично надійшло 299,1 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 3 963,9 тис. грн.

У 2022 році при плані надходжень 0 фактично надійшло 738,4 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022  склав 3 524,6 тис. грн. (або 577,3%).

Кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення  виконано на 126,2% (при плані надходжень 2 707,2 тис. грн., фактично надійшло 3 416,5 тис. грн., на 709,3 тис. грн. більше.

У 2021 році при плані надходжень 2 758,9 тис. грн фактично надійшло  2 839,1 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав  80,2 тис. грн. (або 102,9%).

У 2022 році при плані надходжень 1 000,0 тис. грн. фактично надійшло    515,5 тис. грн. або на 484,5 тис. грн менше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022  склав 2 901,0 тис. грн. (або 662,8%).

Видаткова частина загального фонду селищного бюджету Красненської територіальної громади у 2023 році складає 142 583,9 тис. грн.

Найбільшу частку в структурі видатків загального фонду селищного бюджету на 2023 рік складають видатки на оплату праці з нарахуваннями – 101 554,5 тис. грн. або 71,2% та видатки на комунальні послуги та енергоносії –  6 379,3 тис. грн. або 4,5%.

          Станом на 01 січня 2024 року заборгованість за спожиті бюджетними установами енергоносії та комунальні послуги відсутня.

На утримання органів місцевого самоврядування та виконання програм в сфері державного управління в бюджеті на 2023 рік витрачено коштів в сумі        15 638,8 тис. грн. З них, заробітна плата з нарахуваннями – 14 313,9 тис. грн. На комунальні послуги та енергоносії використано – 308,2 тис. грн.

Штатна чисельність апарату управління Красненської селищної ради  налічує 49 шт. од., з яких: посадових осіб – 39 шт. од.; іншого персоналу – 10 шт. од.

На території  Красненської ТГ знаходиться пожежна частина, на яку витрачено коштів в сумі 492,9 тис. грн., з них на заробітну  плату з нарахуваннями  442,9 тис. грн.  Штатна чисельність становить 4 одиниці. 

Освіта

У  бюджеті Красненської селищної територіальної громади  на 2023 рік видатки на утримання установ освіти, які фінансуються з бюджету громади становлять 87 174,5 тис. грн.

На харчування учнів загальноосвітніх закладів передбачено 796,0 тис. грн.

Видатки на харчування у дошкільних закладах становлять 1 467,9 тис. грн., з розрахунку на 283 дитини. Витрати на харчування одної дитини в день становлять 52,9 грн.

На території  Красненської  ТГ на даний час функціонує 13 закладів, які надають повну загальну середню освіту та 6 закладів дошкільної освіти.

Культура і мистецтво

У бюджеті за загальним фондом на 2023 рік видатки на культуру становлять 5 106,6 тис. грн.

Видатки на заробітну плату установ культури склали 4 470,9 тис. грн., з яких нарахування на заробітну плату – 853,5 тис. грн.

         На оплату комунальних послуг та енергоносіїв у загальному фонді на 2023 рік використано 252,7 тис. грн.         

          На території громади функціонує комунальний заклад «Центр культури і дозвілля» (КУ «ЦКіД») до якого увійшли 16 будинків культури. Штатна чисельність якого становить 31 одиницю. А також комунальний заклад «Публічна опорна бібліотека ім. Івана Тиктора» до якого увійшло 16 бібліотек зі штатною чисельністю 14,5 одиниць.

                                                       Фізична культура і спорт

           У 2023 році видатки на фінансову підтримку ДЮСШ «АВАНГАРД»  склали  1 245,0 тис. грн. Штатна чисельність – 7,5 одиниць.

Начальник фінансового відділу                                     Михайло ГАВІНСЬКИЙ

ДОХОДИ

ВИДАТКИ


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь