Інформація про виконання бюджету Красненської селищної територіальної громади Золочівського району Львівської області за 2023 рік
У 2023 році до бюджету Красненської селищної територіальної громади надійшло доходів до загального та спеціального фондів з урахуванням міжбюджетних трансфертів в сумі 176 490,6 тис. грн.
Офіційних трансфертів отримано – 89 408,3 тис. грн., з них:
- базова дотація – 35 421,6 тис. грн.
- освітня субвенція – 49 346,3 тис. грн.
- інші дотації з місцевого бюджету – 473,9 тис. грн.
- субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції – 192,3 тис. грн;
- субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 55,1 тис. грн.
- субвенція з місцевого бюджету на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту «Активні парки - локації здорової України» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 58,8 тис. грн;
- інші субвенції з місцевого бюджету – 3 860,2 тис. грн.
Ріст надходжень доходів (без трансфертів) по загальному фонду до затвердженого плану з урахуванням змін на 2023 рік – 113,2% , по спеціальному фонду – 263,9%.
Загальна чисельність населення громади становить 16 752 осіб, з них працездатного населення – 12 719 осіб, кількість зареєстрованих безробітних становить 4,2% людей працездатного віку в громаді. Середньомісячна заробітна плата в громаді – 11 752 гривень.
Основною підприємницькою діяльністю в Красненській громаді є сільське господарство, виробництво, мебельна промисловість, роздрібна торгівля, логістика.
Станом на 01 січня 2024 року на території громади здійснює економічну діяльність 62 товариств із обмеженою відповідальністю, близько 420 фізичних осіб-підприємців та 23 селянських фермерських господарств. Основна частина ФОП зайнята в торгівлі, інші ж здійснюють діяльність у сфері сільського господарства або надають побутові послуги. Найпоширеніша спеціалізація сільськогосподарських господарств на території громади – це рослинництво. Здебільшого в громаді вирощують пшеницю, соняшник та кукурудзу.
На території Красненської територіальної громади, між смт. Красне та с. Утішків, є велика промислова зона з діючими підприємствами: 4 елеватори, виробництво продукції з бетону, виробництва продуктів харчування та напоїв, металообробні підприємства та інші.
У 2023 році завершено будівництво молокозаводу компанії «Набіл».
У 2024 році триває будівництво лісопереробного підприємства КП Львівської обласної ради «Галсільліс».
У 2024 році ПрАТ «Красненський комбінат хлібопродуктів», що працює на території громади з 1998-го, планує побудувати третю чергу елеваторних комплексів.
Найбільші підприємства та платники податків громади:
- ПП «Західний Буг» (вирощування зернових культур): у 2023 році надійшло 5 260,2 тис. грн., у 2021 році – 4 495,5 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 764,7 тис. грн. (або 17 %).
- ТОВ «Красненський елеваторний комплекс» (складське господарство): у 2023 році надійшло – 3 036,8 тис. грн., у 2021 році – 2 107,7 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 929,1 тис. грн (або 44 %).
- ПРАТ «Красненський КХП» (виробництво продуктів борошномельно-круп'яної промисловості): у 2023 році надійшло – 2 931,9 тис. грн., у 2021 році – 2 251,5 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 680,4 тис. грн (або 30,2 %).
- ПП "Терра-пак"(виробництво тари з пластмас): у 2023 році надійшло 2 462,4 тис. грн., у 2021 році – 1 779,2 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 683,2 тис. грн. (або 38,4 %).
- ФГ «Бортків» (вирощування зернових культур): у 2023 році надійшло – 2 453,1 тис. грн., у 2021 році – 1 956,6 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 496,5 тис. грн. (або 25,4 %).
- АТ «Українська залізниця» (вантажний залізничний транспорт): у 2023 році надійшло – 2 383,5 тис. грн., у 2021 році – 5 947,6 тис. грн. Надходження у 2023 році порівняно із 2021 зменшились на 3 564,1 тис. грн. (або на 40 %). Причиною зменшення надходження від даного платника стало зменшення НГО землі по земельному податку.
- ТЗОВ «Бусол» (виробництво меблів): у 2023 році надійшло 1 817,6 тис. грн., у 2021 році – 567,3 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 1 250,3 тис. грн (або 320 %).
- Представництво «Дрог-транс» (будівництво доріг): у 2023 році надійшло 1 682,9 тис. грн., у 2021 році – 909,6 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 773,3 тис. грн. (або 85 %).
- ПП «Агро-прогрес» (вирощування зернових культур): у 2023 році надійшло 1 551,5 тис. грн., у 2021 році – 1 524,0 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 27,5 тис. грн. (або 1,8 %).
- Філія Краснянський елеватор ТОВ «Захід-агро МХП» (вирощування зернових культур): у 2023 році надійшло 1 512,4 тис. грн., у 2021 році – 1 122,4 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 390,0 тис. грн. (або 34,7 %).
- ТОВ "Апогей агро" (вирощування зернових культур): у 2023 році надійшло 1 135,1 тис. грн., у 2021 році – 1 416,1 тис. грн. Надходження у 2023 році порівняно із 2021 зменшились на 281,0 тис. грн. (або на 19,8 %).
- Сторонибабське державне підприємство «Укрспирт» (дистиляція, ректифікація та змішування спиртних напоїв): у 2023 році надійшло 991,7 тис. грн. у 2021 році – 2 355,5 тис. грн. Надходження у 2023 році порівняно із 2021 зменшились на 1 363,8 тис. грн. (або на 42 %). Причиною зменшення надходжень від даного платника стало скорочення кількості працівників у зв’язку із продажем підприємства.
- ФГ «Вікторія» (вирощування зернових культур): у 2023 році надійшло 765,5 тис. грн., у 2021 році – 768,7 тис. грн. Надходження у 2023 році порівняно із 2021 зменшились на 3,2 тис. грн. (або на 0,4 %).
- ТОВ «Західна агровиробнича компанія» (вирощування зернових культур): у 2023 році надійшло 738,4 тис. грн, у 2021 році – 1 250,2 тис. грн. Надходження у 2023 році порівняно із 2021 зменшились на 511,8 тис. грн. (або на 68,3 %).
- СТ «Капелька» (виробництво безалкогольних напоїв): у 2023 році надійшло 703,4 тис. грн., у 2021 році – 735,7 тис. грн. Надходження у 2023 році порівняно із 2021 зменшились на 32,3 тис. грн. (або на 4,4 %).
Статистика юридичних осіб за видами економічної діяльності:
- 38% - переробна промисловість;
- 25% - сільське господарство;
- 23% - виробництво;
- 14% - торгівля.
Статистика фізичних осіб-підприємців за видами економічної діяльності:
- 68% - роздрібна торгівля;
- 15% - інша діяльність;
- 7% - виробництво харчових продуктів;
- 5% - виробництво зернових продуктів;
- 5% - виробництво меблів.
Селищний бюджет Красненської територіальної громади за 2023 рік за доходами загального фонду виконано на 113,2%( при плані надходжень 68 860,6 тис. грн., фактично надійшло 77 992,4 тис. грн.) або на 9 131,8 тис. грн. більше, ніж передбачено по бюджету.
У 2021 році при плані надходжень 54 067,4 тис. грн. фактично надійшло 57 698,1 тис. грн. або на 3 630,7 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 20 294,3 тис. грн. (або 135,1%).
У 2022 році при плані надходжень 59 236,1 тис. грн. фактично надійшло 63 093,2 тис. грн. або на 3 857,1 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 14 899,2 тис. грн. (або 123,6 %).
Податкові надходження в сумі 77 529,6 тис. грн (113,3%) з них:
Податок та збір на доходи фізичних осіб виконано на 105,9% (при плані надходжень 37 720,0 тис. грн., фактично надійшло 45 768,6 тис. грн. або на 8 048,6 тис. грн. більше).
У 2021 році при плані надходжень 31 216,8 тис. грн. фактично надійшло 33 047,4 тис. грн., або на 1 831,0 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 12 721,2 тис. грн. (або 38,5 %).
У 2022 році при плані надходжень 34 764,1 тис. грн. фактично надійшло 38 165,2 тис. грн., або на 3 401,1 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 7 603,4 тис. грн. (або 19,9 %).
Найбільшими платниками даного податку є: Відділ освіти, культури, розвитку туризму, молоді та спорту Красненської селищної ради, ПП "Західний Буг", ДП спиртової та лікеро-горілчаної промисловості "Укрспирт", ПП "Терра-Пак", ПрАТ "Красненський комбінат хлібопродуктів", ПП "Агро-Прогрес", Фермерське господарство "Бортків", АТ "Українська залізниця", ТзОВ "Красненський елеваторний комплекс" та інші.
Податок на прибуток підприємств виконано на 23,4% (при плані надходжень 5,0 тис. грн, фактично надійшло 1,1 тис. грн. або на 3,9 тис. грн. менше).
У 2021 році при плані надходжень 14,5 тис. грн. фактично надійшло 5,0 тис. грн. або на 9,5 тис. грн. менше. Надходження у 2023 році порівняно із 2021 зменшились на 3,9 тис. грн. ( або на 88%).
У 2022 році при плані надходжень 14,5 тис. грн. фактично надійшло 0,6 тис. грн. або на 13,9 тис. грн. менше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 0,5 тис. грн. (або 220%).
Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів виконано 196,5% (при плані надходжень 69,0 тис. грн., фактично надійшло 135,6 тис. грн. або на 66,6 тис. грн. більше).
У 2021 році при плані надходжень 40,7 тис. грн. фактично надійшло 72,2 тис. грн. або на 31,5 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 63,4 тис. грн. (або 87,8%).
У 2022 році при плані надходжень 74,0 тис. грн. фактично надійшло 46,3 тис. грн. або на 27,7 тис. грн. менше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 89,3 тис. грн. (або 92,9%).
Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів виконано на 135,5% (при плані надходжень 1 450,0 тис. грн., фактично надійшло 1 125,1 тис. грн. або на 324,9 тис. грн. менше).
У 2021 році при плані надходжень 830,0 тис. грн. фактично надійшло 862,7 тис. грн. або на 32,7 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 262,4 тис. грн. (або 30,4 %).
У 2022 році при плані надходжень 855,0 тис. грн. фактично надійшло 1 158,6 тис. грн або на 303,6 тис. грн більше. Надходження у 2023 році порівняно із 2022 зменшились на 33,5 тис. грн. (або на 2,9 %).
По місцевих податках та зборах виконано на 104,6% (при плані надходжень 29 116,0 тис. грн. фактично надійшло 30 468,0 тис. грн. або на 1 352,0 тис. грн. більше.
У 2021 році при плані надходжень 21 704,2 тис. грн. фактично надійшло 23 062,5 тис. грн. або на 1 358,3 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 7 405,8 тис. грн. (або 31,2%).
У 2022 році при плані надходжень 23 050,0 тис. грн. фактично надійшло 23 280,6 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 7 187,4 тис. грн. (або 30,9%).
Податок на нерухоме майно виконано на 136,3% (при плані надходжень 2 398,0 тис .грн., фактично надійшло 2 303,4 тис. грн. або на 94,6 тис. грн. менше).
У 2021 році при плані надходжень 695,5 тис. грн. фактично надійшло 953,7 тис. грн. або на 258,2 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 1349,7 тис. грн.(або 141,5%).
У 2022 році при плані надходжень 1 020,0 тис. грн. фактично надійшло 1713,7 тис. грн. або на 693,7 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 589,7 тис. грн. (або 34,4%).
Земельний податок з юридичних осіб виконано на 113,0% (при плані надходжень 3 700,0 тис. грн., фактично надійшло 4 184,5 тис. грн. або на 481,5 тис. грн. більше).
У 2021 році при плані надходжень 5 840,0 тис. грн. фактично надійшло 6 546,1 тис. грн. або на 706,1 тис. грн. більше. Надходження у 2023 році порівняно із 2021 зменшились на 2 361,6 тис. грн. (або на 26%).
У 2022 році при плані надходжень 4 700 тис. грн. фактично надійшло 3 445,4 тис. грн. або на 1 254,6 менше. Причиною зменшення надходження стало зменшення НГО землі для «АТ «Українська залізниця». Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 739,1 тис. грн. (або 21,5%).
Орендна плата з юридичних осіб виконано на 100,1% (при плані надходжень 5 872,0 тис. грн. фактично надійшло 5 878,3 тис. грн. або на 6,3 тис. грн. більше).
У 2021 році при плані надходжень 4 624,0 тис. грн. фактично надійшло 4 989,8 тис. грн. або на 365,8 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 888,5 тис. грн. ( або17,8%).
У 2022 році при плані надходжень 5 200,0 тис. грн. фактично надійшло 5 121,2 тис. грн. або на 78,8 тис. грн. менше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 757,1 тис. грн. (або 14,8%).
Орендна плата з фізичних осіб виконано на 106,4% (при плані надходжень 1 698,1 тис. грн. фактично виконано 1 799,3 тис. грн. або на 101,2,9 тис. грн. більше).
У 2021 році при плані надходжень 597,8 тис. грн. фактично надійшло 629,3 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 1 170 тис. грн. (або 185,1%).
У 2022 році при плані надходжень 700,0 тис. грн. фактично надійшло 456,4 тис. грн. або на 243,6 тис. грн. менше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 1 342,9 тис. грн. (або 394,2%).
Земельний податок з фізичних осіб виконано на 93,4% (при плані надходжень 1 150,0 тис. грн. фактично виконано 1 074,1 тис. грн. або на 75,9 тис. грн. менше).
У 2021 році при плані надходжень 525,0 тис. грн. фактично надійшло 375,9 тис. грн. або на 149,1 тис. грн. менше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 698,2 тис. грн. (або 285,7%).
У 2022 році при плані надходжень 5 200,0 тис. грн. фактично надійшло 400,0 тис. грн. фактично надійшло 593,9 тис. грн. або на 193,9 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 480,8 тис. грн. (або 180%).
Транспортний податок з юридичних осіб виконано на 50,0% (при плані 25,0 тис. грн., фактично виконано на 12,5 тис. грн. або на 12,5 тис. грн. менше).
У 2021 році при плані надходжень 20,0 тис. грн. фактично надійшло 25,0 тис. грн. або на 5,0 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 12,5 тис. грн. (або 50,0%).
У 2022 році при плані надходжень 25,0 тис. грн. фактично надійшло 35,8 тис. грн. або на 10,8 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 23,3 тис. грн. (або 34,9%).
Туристичний збір виконано на 124,4% (при плані надходжень 3,0 тис. грн. фактично надійшло 3,7 тис. грн. або на 0,7 тис. грн. менше).
У 2021 році при плані надходжень 6,3 тис. грн. фактично надійшло 1,8 тис. грн. або на 4,8 тис. грн. менше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 1,9 тис. грн. (або 205,6%).
У 2022 році при плані надходжень 5,0 тис. грн. фактично надійшло 0,3 тис. грн. або на 4,7 тис. грн. менше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 3,4 тис. грн.
Єдиний податок з юридичних осіб виконано 100,9% (при плані надходжень 700,0 тис. грн., фактично надійшло 706,3 тис. грн. або на 6,3 тис. грн. більше).
У 2021 році при плані надходжень 250,0 тис. грн. фактично надійшло 365,2 тис. грн. або на 115,2 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 341,1 тис. грн. ( або 193,4%).
У 2022 році при плані надходжень 400,0 тис. грн. фактично надійшло 232,5 тис. грн. або на 167,5 тис. грн. менше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 473,8 тис. грн. (або 303,8%).
Єдиний податок з фізичних осіб виконано на 112,1% (при плані надходжень 10 278,2 тис. грн., фактично надійшло 11 521,5 тис. грн. або на 1 243,3 тис. грн. більше).
У 2021 році при плані надходжень 6 785,6 тис. грн. фактично надійшло 6 835,3 або на 40,4 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 4 868,2 тис. грн. (або 168,6%).
У 2022 році при плані надходжень 7 800,0 тис. грн. фактично надійшло 9 339,0 тис. грн. або на 1 539,0 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 2 182,0 тис. грн. ( або 123,4%).
Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників виконано на 89,6% (при плані надходжень 3 300,0 тис. грн., фактично надійшло 2 959,0 тис. грн. або на 371,0 тис. грн. менше).
У 2021 році при плані надходжень 2 335,0 тис. грн фактично надійшло 2 340,1 тис. грн. або на 6,1 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 617,9 тис. грн. ( або 126,4%).
У 2022 році при плані надходжень 2 800,0 тис. грн. фактично надійшло 2 337,1 тис. грн. або на 462,9 тис. грн. менше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 621,9 тис. грн. (або 126,6%).
Неподаткові надходження в сумі 462,7 тис. грн., (94,9%) з них :
Адміністративні штрафи та інші санкції виконано на 167,3% (при плані надходжень 35,0 тис. грн., фактично надійшло 61,7 тис. грн. або на 26,7 тис. грн. більше).
У 2021 році при плані надходжень 5,0 тис. грн. фактично надійшло 35,5 тис. грн. або на 5,0 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 26,2 тис. грн. (або 173,8%).
У 2022 році при плані надходжень 10,0 тис. грн. фактично надійшло 49,2 тис. грн. або на 39,2 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 12,5 тис. грн. (або 125,4%).
Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб виконано на 98,2% ( при плані надходжень 20,0 тис. грн., фактично надійшло 19,6 тис. грн. або на 0,4 тис. грн. менше).
У 2021 році при плані надходжень 0 фактично надійшло 52,3 тис. грн. Надходження у 2023 році порівняно із 2021 зменшились на 32,7 тис. грн. (або на 37,5 %).
У 2022 році при плані надходжень 50,0 тис. грн. фактично надійшло 21,6 тис. грн. або на 28,4 тис. грн. менше. Надходження у 2023 році порівняно із 2022 зменшились на 2 тис. грн. (або на 9,3%).
Плата за надання інших адміністративних послуг виконано на 172,8% (при плані надходжень 50,0 тис. грн., фактично надійшло 86,2 тис. грн., або на 36,2 тис. грн. більше).
У 2021 році при плані надходжень 100,0 тис. грн. фактично надійшло 23,1 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 63,1 тис. грн. (або 373,2 %).
У 2022 році при плані надходжень 20,0 тис. грн. фактично надійшло 89,7 тис. грн. Надходження у 2023 році порівняно із 2022 зменшились на 3,5 тис. грн. (або на 3,9%).
Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно виконано на 74,7% (при плані надходжень 300,0 тис. грн., фактично надійшло 148,8 тис. грн. або на 151,2 тис. грн. менше).
У 2021 році при плані надходжень 50,0 тис. грн. фактично надійшло 360,8 тис. грн. Надходження у 2023 році порівняно із 2021 роком зменшились на 212,0 тис. грн. (або на 58,8%).
У 2022 році при плані надходжень 300,0 тис. грн. фактично надійшло 224,2 тис. грн. або на 75,8 тис. грн. менше. Надходження у 2023 році порівняно із 2022 зменшились на 75,8 тис. грн. (або на 33,6%).
Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим державним майном виконано на 54,7% (при плані надходжень 20,7 тис. грн., фактично надійшло 11,3 тис. грн. або на 9,4 тис. грн. менше).
У 2021 році при плані надходжень 20,7 тис. грн. фактично надійшло 27,7 тис. грн. Надходження у 2023 році порівняно із 2021 зменшились на 16,3 тис. грн. (або на 40,8%).
У 2022 році при плані надходжень 20,7 тис. грн. фактично надійшло 8,0 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 3,3 тис. грн. (або 141,3 %).
Інші неподаткові надходження виконано на 209,8% (при плані надходжень 60,0 тис грн., фактично надійшло 125,9 тис. грн. або на 65,9 тис. грн. більше).
У 2021 році при плані надходжень 60,0 тис. грн фактично надійшло 116,1 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 9,8 тис. грн. (або 108,4%).
У 2022 році при плані надходжень 60,0 тис. грн фактично надійшло 46,5 тис. грн. або на 13,5 тис. грн. менше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 69,4 тис. грн. ( або 270,8% ).
До спеціального фонду селищного бюджету надійшло доходів в сумі 9 089,8 тис. грн., що становить 263,9 відсотка до затвердженого плану з урахуванням змін на 2023 рік.
У 2021 році при плані надходжень 3 449,9 тис. грн. фактично надійшло 3 919,9 тис. грн. або на 470,0 тис. грн. більше (113,6%). Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 5 170,0 тис. грн. (або 231,9%).
У 2022 році при плані надходжень 1 731,0 тис. грн. фактично надійшло 1 590,7 тис. грн. або на 140,3 тис. грн. менше (на 8,2%). Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 7 499,1 тис. грн. (або 571,4%).
Екологічний податок виконано на 198,1% (при плані надходжень 21,0 тис. грн., фактично надійшло 41,6 тис. грн. або на 20,6 тис. грн. більше).
У 2021 році при плані надходжень 0 фактично надійшло 20,1 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 21,5 тис. грн. (або 207%).
У 2022 році при плані надходжень 21,0 тис. грн. фактично надійшло 15,8 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 25,8 тис. грн. (або 263,3%).
Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством виконано на 196,3% (при плані надходжень 695,0 тис. грн. фактично надійшло 1 368, 6 тис. грн. або на 673,6 тис. грн. більше).
У 2021 році при плані надходжень 685,0 тис. грн. фактично надійшло 733,8 тис. грн. або на 48,8 тис. грн. більше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 634,8 тис. грн. (або 186,5%).
У 2022 році при плані надходжень 690,0 тис. грн фактично надійшло 320,9 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 1 047,7 тис. грн. (або 426,6 %).
Інші джерела власних надходжень бюджетних установ – 4 263,0 тис. грн.
У 2021 році при плані надходжень 0 фактично надійшло 299,1 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 3 963,9 тис. грн.
У 2022 році при плані надходжень 0 фактично надійшло 738,4 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 3 524,6 тис. грн. (або 577,3%).
Кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення виконано на 126,2% (при плані надходжень 2 707,2 тис. грн., фактично надійшло 3 416,5 тис. грн., на 709,3 тис. грн. більше.
У 2021 році при плані надходжень 2 758,9 тис. грн фактично надійшло 2 839,1 тис. грн. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2021 склав 80,2 тис. грн. (або 102,9%).
У 2022 році при плані надходжень 1 000,0 тис. грн. фактично надійшло 515,5 тис. грн. або на 484,5 тис. грн менше. Ріст надходжень у 2023 році порівняно із 2022 склав 2 901,0 тис. грн. (або 662,8%).
Видаткова частина загального фонду селищного бюджету Красненської територіальної громади у 2023 році складає 142 583,9 тис. грн.
Найбільшу частку в структурі видатків загального фонду селищного бюджету на 2023 рік складають видатки на оплату праці з нарахуваннями – 101 554,5 тис. грн. або 71,2% та видатки на комунальні послуги та енергоносії – 6 379,3 тис. грн. або 4,5%.
Станом на 01 січня 2024 року заборгованість за спожиті бюджетними установами енергоносії та комунальні послуги відсутня.
На утримання органів місцевого самоврядування та виконання програм в сфері державного управління в бюджеті на 2023 рік витрачено коштів в сумі 15 638,8 тис. грн. З них, заробітна плата з нарахуваннями – 14 313,9 тис. грн. На комунальні послуги та енергоносії використано – 308,2 тис. грн.
Штатна чисельність апарату управління Красненської селищної ради налічує 49 шт. од., з яких: посадових осіб – 39 шт. од.; іншого персоналу – 10 шт. од.
На території Красненської ТГ знаходиться пожежна частина, на яку витрачено коштів в сумі 492,9 тис. грн., з них на заробітну плату з нарахуваннями 442,9 тис. грн. Штатна чисельність становить 4 одиниці.
Освіта
У бюджеті Красненської селищної територіальної громади на 2023 рік видатки на утримання установ освіти, які фінансуються з бюджету громади становлять 87 174,5 тис. грн.
На харчування учнів загальноосвітніх закладів передбачено 796,0 тис. грн.
Видатки на харчування у дошкільних закладах становлять 1 467,9 тис. грн., з розрахунку на 283 дитини. Витрати на харчування одної дитини в день становлять 52,9 грн.
На території Красненської ТГ на даний час функціонує 13 закладів, які надають повну загальну середню освіту та 6 закладів дошкільної освіти.
Культура і мистецтво
У бюджеті за загальним фондом на 2023 рік видатки на культуру становлять 5 106,6 тис. грн.
Видатки на заробітну плату установ культури склали 4 470,9 тис. грн., з яких нарахування на заробітну плату – 853,5 тис. грн.
На оплату комунальних послуг та енергоносіїв у загальному фонді на 2023 рік використано 252,7 тис. грн.
На території громади функціонує комунальний заклад «Центр культури і дозвілля» (КУ «ЦКіД») до якого увійшли 16 будинків культури. Штатна чисельність якого становить 31 одиницю. А також комунальний заклад «Публічна опорна бібліотека ім. Івана Тиктора» до якого увійшло 16 бібліотек зі штатною чисельністю 14,5 одиниць.
Фізична культура і спорт
У 2023 році видатки на фінансову підтримку ДЮСШ «АВАНГАРД» склали 1 245,0 тис. грн. Штатна чисельність – 7,5 одиниць.
Начальник фінансового відділу Михайло ГАВІНСЬКИЙ