Красненська селищна рада
Золочівський район Львівська область

Положення ЦНАПу

                                                                             ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Красненської селищної ради 
Золочівського району Львівської області 
від 29.02.2024 № 1217

ПОЛОЖЕННЯ
про відділ
«Центр надання адміністративних послуг»
Красненської селищної ради
Золочівського району
Львівської області
(НОВА РЕДАКЦІЯ)

  1. Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Красненської

селищної ради Золочівського району Львівської області (далі – відділ «ЦНАП») є структурним підрозділом Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області, утворений для здійснення матеріально-технічного та організаційного забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП) утвореного як постійно діючий робочий орган, на який покладаються керівництво та відповідальність за організацію діяльності такого ЦНАП.

         2. Відділ «ЦНАП» підзвітний і підконтрольний Красненській селищній раді Золочівського району Львівської області та її виконавчому комітету. Підпорядкований селищному голові та заступнику голови, відповідно до розподілу обов’язків.

            3. Рішення щодо утворення, реорганізації або ліквідації відділу «ЦНАП» приймається Красненською селищною радою Золочівського району Львівської області (далі – Красненська селищна рада).

       4.Матеріально-технічне забезпечення діяльності відділу «ЦНАП» забезпечується Красненською селищною радою.

  1. Структура відділу «ЦНАП» або зміни до неї формує начальник

відділу з огляду на необхідність забезпечення виконання функцій щодо надання адміністративних послуг та подає пропозиції на затвердження Красненській селищній раді, в порядку, встановленому чинним законодавством України.

6. Штатний розпис відділу «ЦНАП» затверджує селищний голова в межах граничної чисельності та фонду оплати праці працівників.

  7.  Штат відділу «ЦНАП» складається з начальника відділу «ЦНАП», адміністраторів, державних реєстраторів, головних спеціалістів Посадових осіб відділу «ЦНАП» призначає та звільняє з посади своїм наказом начальник відділу «ЦНАП».

  8.  Посадових осіб відділу «ЦНАП» призначає та звільняє з посади своїм наказом начальник відділу «ЦНАП».

  9. Положення про відділ «ЦНАП» затверджується сесією Красненської селищної ради.

 10. Посадові обов’язки та повноваження працівників відділу «ЦНАП» визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються наказом начальника відділу «ЦНАП».

 11. Найменування та адреса:

Повне найменування – Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області.

Скорочене найменуванняВідділ «ЦНАП» Красненської селищної ради.

Місцезнаходження відділу «ЦНАП»: вул. Франка. І., 5, смт. Красне, Золочівський район, Львівська область, 80560.

           12. Відділ «ЦНАП» є юридичною особою публічного права, має печатку із зображенням Державного герба України та його власною назвою, штампи, рахунки в установах банків та інші атрибути, необхідні юридичній особі.

         13. Основні завдання відділу «ЦНАП»:

1) здійснення матеріально-технічного та організаційного забезпечення

діяльності ЦНАП;

   2) керівництво діяльністю ЦНАП;

   3) державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону, тобто офіційне визнання і підтвердження фактів набуття, змін або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

  4) державна реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців відповідно до закону;

  5) ведення Реєстру територіальної громади, здійснення реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи, надання витягу з Реєстру територіальної громади про місце проживання особи, зберігання заяв та необхідних документів, здійснення інших функцій пов’язаних зі здійсненням реєстрації та зняттям з реєстрації особи, відповідно до вимог чинного законодавства.

 6) реалізація повноважень з питань реєстрації актів цивільного стану;

 7) здійснення інших повноважень на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України та інших нормативно-правових актів.

14. Відділ очолює начальник відділу. Начальник відділу «ЦНАП» призначається на посаду і звільняється з посади розпорядженням голови Красненської селищної ради, в установленому законодавством порядку.

15. Основні завдання начальника відділу:

1) здійснення керівництва діяльністю відділу «ЦНАП», розподіл обов'язків між працівниками та визначення сфер їх відповідальності, несе персональну відповідальність за організацію діяльності відділу «ЦНАП» та ЦНАП;

2) організація діяльності, визначення шляхів удосконалення й підвищення ефективності роботи відділу «ЦНАП»;

3) представлення відділу «ЦНАП» у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями;

4) організація інформаційного забезпечення роботи відділу «ЦНАП», роботи із засобами масової інформації, визначення змісту та часу проведення інформаційних заходів;

5) сприяння створенню належних умов праці у відділі «ЦНАП» та ЦНАП, внесення пропозицій селищному голові та раді щодо матеріально-технічного забезпечення відділу «ЦНАП» та ЦНАП;

6) організація та контроль виконання у відділі «ЦНАП» та ЦНАП Конституції та законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів, рішень Ради та її Виконавчого комітету, Розпоряджень селищного голови;

7) може здійснювати функції державного реєстратора та адміністратора відділу «ЦНАП»;

8) здійснення контролю за дотриманням трудової дисципліни, вимог про охорону праці та протипожежну безпеку, дбайливого ставлення до майна, яке закріплене за відділом «ЦНАП» та ЦНАП;

9) розроблення Положення про відділ «ЦНАП», посадових інструкцій працівників, у разі потреби – змін і доповнень до зазначених документів;

10) звітування про проведену роботу відділу «ЦНАП» та ЦНАП у визначеному порядку;

11) забезпечення планування та проведення заходів з підвищення кваліфікації працівників відділу «ЦНАП» та ЦНАП загалом;

        12) здійснення розгляду звернень громадян та проведення особистого прийому громадян з питань, що належать до компетенції відділу «ЦНАП» та ЦНАП, відповідно до чинного законодавства України;

13) розробка інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, безпосереднім суб’єктом надання яких є відділ «ЦНАП» та подачі їх на затвердження виконавчому комітету Красненської селищної ради;

14) підготовка проєктів рішень Красненської селищної ради та її виконавчого комітету, а також проєктів розпоряджень селищного голови у сфері надання адміністративних послуг;

15) видає в межах своїх повноважень накази, візує, підписує документи та здійснює контроль за їх виконанням;

16) розпоряджається майном та коштами в межах затвердженого селищним головою кошторису відділу «ЦНАП»;

17) здійснює добір кадрів для відділу «ЦНАП»;

18) від імені відділу «ЦНАП» підписує договори, угоди, меморандуми, узгоджені рішення та вчиняє інші правочини в межах повноважень та в порядку, визначеному чинним законодавством;

19) відкриває та закриває в органах Державного казначейства України, в банках розрахункові та інші рахунки, здійснює по них операції, підписує платіжні документи;

20) приймає рішення про преміювання, службові відрядження, надання відпусток, застосовує до працівників відділу «ЦНАП» заохочення і накладає на них стягнення за порушення трудової та виконавчої дисципліни;

21) здійснює інші повноваження, визначені чинним законодавством України.

16. Начальник відділу несе відповідальність за:

       1) неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, бездіяльність – у межах, визначених чинним законодавством України;

        2) правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, – у  межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України;

        3) завдання матеріальної шкоди – у межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України;

        4) розголошення відомостей, що містять конфіденційну інформацію, – у межах, визначених чинним законодавством України;

5) неналежне зберігання печатки (штампу), незаконне їх використання, –  у межах, визначених чинним законодавством України;

6) порушення Загальних правил етичної поведінки державних

службовців та посадових осіб місцевого самоврядування й обмежень, пов’язаних з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та її проходженням, – у межах, визначених чинним законодавством України;

         7) порушення вимог Закону України «Про захист персональних даних» – у межах, визначених чинним законодавством України.

17. На час відсутності начальника відділу «ЦНАП» у зв’язку з відпусткою, відрядженням чи хворобою, його обов’язки виконує призначена, розпорядженням голови інша особа відділу «ЦНАП». Така особа тимчасово набуває відповідних прав, обов’язків та несе відповідальність за їх виконання.

  18. Адміністратор – це посадова особа органу, що утворив відділ «ЦНАП», організовує надання адміністративних послуг шляхом взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг, а також у передбачених законодавством випадках здійснює безпосереднє надання адміністративних послуг.

  19. Державний реєстратор – це особа, яка перебуває в трудових відносинах із суб’єктом державної реєстрації, яка діє від імені держави та наділена повноваженнями здійснювати реєстраційні дії, вносити відомості до єдиних державних реєстрів, засвідчувати факти появи, зміни чи припинення певних юридичних статусів та прав, а у випадках, передбачених законодавством, – здійснювати прийом заяв та документів, видачу результатів звернення.

20. Адміністратор відділу «ЦНАП». Призначається на посаду та звільняється з посади наказом начальника відділу «ЦНАП» в установленому законодавством порядку.

  21. Адміністратор має особисту печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові, або порядкового номера печатки та найменування відділу «ЦНАП».

22. Основними завданнями адміністратора є:

1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій

щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

          2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»;

3) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;

5) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

6) надання адміністративних послуг затверджених рішенням Красненської селищної ради згідно переліку;

7) надання адміністративних послуг в електронній формі з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг;

8) розгляд та складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;

9) консультування суб’єктів звернення щодо отримання ними адміністративних послуг, що надаються в електронній формі, за допомогою безоплатного використання місць для самообслуговування.

23. Адміністратор має право:

1) безоплатно одержувати від суб’єкта надання адміністративних послуг, державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ або організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку; адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;

2) погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення;

3) інформувати начальника відділу «ЦНАП» та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;

   4) посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;

24. Державний реєстратор відділу «ЦНАП». Призначається на посаду та звільняється з посади наказом начальника відділу «ЦНАП» в установленому законодавством порядку.

25. Державний реєстратор має особисту печатку, відповідно до затвердженого зразка та опису печатки державного реєстратора.

   26. Завдання, обов'язки, повноваження:

   1) проводить державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців шляхом засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, набуття або позбавлення статусу фізичної особи - підприємця, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про юридичну та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій відповідно до законодавства;

   2) надає відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та Державного реєстру прав;

   3) формує, веде та забезпечує зберігання реєстраційних справ у паперовій формі;

   4) забезпечує представництво у судових установах з питань, що відносяться до його компетенції;

   5) здійснює інші функції, визначені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

   6) здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень». Перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення;

   7) формує та веде реєстраційні справи у паперовій формі;

   8) забезпечує інформування щодо порядку проведення відповідних реєстраційних дій, що здійснюються реєстратором на виконання визначених повноважень;

   9) організовує листування з відповідними органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями відповідно до визначених повноважень. У встановленому порядку для реалізації визначених повноважень готує запити на безкоштовне отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, громадських об'єднань необхідних статистичних та оперативних даних, звіти з питань, що стосуються їх діяльності;

10) може виконувати обов’язки адміністратора відділу «ЦНАП».

27. Має право залучати в установленому порядку фахівців відповідних органів державної влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, віднесених до його повноважень. Одержувати у встановленому порядку від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань. Отримувати методологічне та інформаційне забезпечення своєї діяльності від спеціального уповноваженого органу з питань державної реєстрації. Брати участь у роботі семінарів, нарад з питань, віднесених до його компетенції. Вносити пропозиції щодо вдосконалення роботи державного реєстратора начальнику відділу.

28. Повинен знати Конституцію України; закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», інші закони; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, Положення, Регламент, інструкцію з діловодства ЦНАП, основи психології; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері.

29. Головний спеціаліст відділу «ЦНАП». Призначається на посаду та звільняється з неї наказом начальника відділу «ЦНАП» в установленому законодавством порядку.

30. Завдання, обов'язки та повноваження:

1) бере участь у розробленні програм відділу (при потребі їх розроблення), здійснює контроль за їх виконанням, аналізує їх результативність та ефективність, за результатом якого готує відповідні пропозиції начальнику. Здійснює безпосередньо, організовує та забезпечує контроль, аналіз та оцінку стану справ з реалізації визначених повноважень. Розробляє поточні та бере участь у підготовці планів відділу (за визначеним напрямом), надає необхідну методичну допомогу працівникам у виконанні завдань, доручень начальника. Забезпечує виконання завдань з реалізації визначених повноважень, здійснює комплекс заходів, що стосуються відповідного напряму роботи, контролює організацію їх виконання. За дорученням начальника бере участь в організації та проведенні нарад з питань, що належать до його повноважень. У межах повноважень забезпечує підготовку наказів та доручень начальника відділу, установчих документів, посадових інструкцій працівників відділу тощо. Розглядає листи та звернення юридичних та фізичних осіб, відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування з питань, що належать до повноважень відділу. Бере участь у розробленні організаційно-методичних документів. Проводить аналіз документів, що стосуються відповідного напряму роботи відділу;

2) здійснювати реалізацію державної політики у сфері реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, а також стосовно захисту інформації з обмеженим доступом. Формувати та вести Реєстр територіальної громади; здійснювати передачу інформації (даних) та/або вносити у встановленому законом порядку відомості про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/ перебування до Єдиного державного демографічного реєстру (далі - ЄДДР). Забезпечувати захист Реєстру територіальної громади у процесі його формування та ведення при здійсненні обміну відомостями між реєстрами інших територіальних громад;

3) здійснює бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності;

4) виконує функції уповноваженої особи з питань організації та проведення спрощених закупівель, в інтересах відділу відповідно до Положення про уповноважену особу. Готує, вносить та оприлюднює інформацію на веб-порталі www.e-data.gov.ua;

5) забезпечує проведення щорічної інвентаризації матеріальних цінностей у встановлені строки, списання матеріалів та господарського приладдя;

6) формує і веде особові справи працівників, вносить зміни пов’язані з трудовою діяльністю. Заповнює, веде облік і зберігає трудові книжки, визначає трудовий стаж, видає довідку про теперішню і минулу трудову діяльність працівників;

7) веде вхідну та вихідну кореспонденцію;

         8) систематизує документи поточного архіву, згідно номенклатури;

         9) готує і здає до архіву документальні матеріали, закінчені діловодством, складає описи справ, що передають в архів для зберігання;

10) забезпечує зберігання службової документації;

11) проводить іншу роботу, пов'язану із застосуванням законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування;

12) може виконувати обов’язки адміністратора відділу «ЦНАП».

31. Має право за дорученням начальника відділу представляти інтереси відділу «ЦНАП» у відповідних органах державної влади та органах місцевого самоврядування з питань, що належать до його повноважень; брати участь у здійсненні контролю (перевірки) виконання доручень начальника відділу для забезпечення реалізації визначених законодавством повноважень у відповідній сфері, готувати запити на отримання інформації та інших даних від відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, громадських організацій, підприємств, установ та організацій, необхідної для виконання визначених повноважень, посадових обов'язків та завдань. Вносити начальнику відділу пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу щодо реалізації відповідного напряму діяльності.

32. Повинен знати Конституцію України; закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, реалізації визначених повноважень; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанову Кабінету Міністрів України від 07.02.2022 № 265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальної громади» та розпорядження Кабінету Міністрів України, Бюджетний та Податковий кодекс України,  інші підзаконні нормативно-правові акти, Положення, Регламент, інструкцію з діловодства відділу «ЦНАП», правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки.

33. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності

відділу «ЦНАП» здійснюється за рахунок державного та місцевих бюджетів.

34. Відділ «ЦНАП» звільняється від плати за підключення (у тому числі

обслуговування та використання) до реєстрів, інших інформаційних баз, що використовуються для надання адміністративних послуг, а також від плати за обов’язкове навчання роботі з такими реєстрами

   35. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться відповідно до чинного законодавства, викладаються у новій редакції та подаються для здійснення державної реєстрації змін в Єдиному державному реєстрі.

Начальник відділу                                                            Дарія ВІЛЬШАНЕЦЬКА

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь