A A A K K K
для людей із порушенням зору
Красненська селищна рада
Золочівський район Львівська область

Порядок організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом Красненської селищної ради

ПОРЯДОК

організації та проведення особистого прийому громадян

керівництвом Красненської селищної ради

1. Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом Красненської селищної ради.

2. Прийом громадян селищний голова, секретар ради, заступники селищного голови здійснюють особисто.

3. Прийом громадян здійснюється за встановленим графіком.

4. Селищний голова, секретар ради, заступники селищного голови здійснюють прийом громадян за попереднім записом.

    Під час попереднього запису громадян на особистий прийом з’ясовується прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання  громадянина та зміст порушеного питання, вивчаються документи, інші матеріали, що їх подають для обґрунтування своїх заяв (клопотань), скарг або пропозицій (зауважень).

5. Повторний прийом громадян з питання, яке вже розглядалося селищним головою, здійснюється в разі, коли питання, порушене у першому обґрунтованому зверненні не було вирішено за участю посадових осіб, яким було скеровано звернення для розгляду.

     У разі повторного звернення громадянина вивчаються архівні матеріали з порушеного питання, з’ясовуються причини, що його викликали, надаються необхідні роз’яснення та допомога.

6. Список громадян на особистий прийом до керівництва селищної ради подається керівникам структурних підрозділів, які запрошуються до участі в особистому прийомі.

7. Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, та особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами.

     Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.

8. Звернення громадян на особистий прийом реєструються у відповідному журналі.

9. Керівництво Красненської селищної ради за результатами особистого прийому громадян безпосередньо на місці приймає рішення, а за неможливості їх прийняття, надсилає для вирішення керівникам відділів ради, підприємств, установ та організацій і ставить на контроль.

10. Організація  і проведення особистого прийому громадян здійснюється відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

11. Відповідальний спеціаліст загального відділу забезпечення роботи виконавчого комітету та старостинських округів здійснює систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян на особистому прийомі, про що щоквартально інформує селищного голову.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь