Як будуть взаємодіяти відділ державної реєстрації актів цивільного стану (ДРАЦС) та орган місцевого самоврядування
Відповідь на це питання, в розширеній доповіді, на селекторній нараді, з представниками громад у складі секретаря ради Світлани Дідух, старости Задвір’янського округу Едуарда Марціняка та начальника Буського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Львів) Ольги Кравчук, надавали представники Центральних управлінь державної реєстрації.
Вони детально зосередила увагу на виконанні делегованих повноважень з питань проведення державної реєстрації народження фізичної особи, її походження, шлюбу, смерті, зокрема, взаємодії між органами місцевого самоврядування (з окремими повноваженнями органів виконавчої влади), існуючими центрами надання адміністративних послуг (ЦНАП) та місцевими відділами ДРАЦС.
Серед основних моментів, на яких особливо загострили увагу, учасників селекторної наради, був той факт, що державна реєстрація народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті здійснюватиметься виконавчими органами сільських, селищних та міських (крім міст обласного значення) рад шляхом складання актового запису цивільного стану в електронному вигляді у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян (далі-Реєстр) та на паперових носіях. Виконавчі органи сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад підключаються до Реєстру на підставі укладеного договору з його адміністратором виключно для цілей складання актових записів цивільного стану в електронній формі.