Красненська селищна рада
Золочівський район Львівська область

Повідомлення про оприлюднення заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки (СЕО)

Дата: 19.07.2024 16:41
Кількість переглядів: 84

1. Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки Проекту Стратегії розвитку Красненської селищної територіальної громади на період до 2027 року.

У Заяві про визначення обсягу СЕО міститься інформація про замовника СЕО, вид та основні цілі документа державного планування.

  1. Орган, що приймає рішення про затвердження документа державного планування: Красненська селищна рада Золочівського району Львівської області.

  2. Передбачувана процедура громадського обговорення:

– строк громадського обговорення Заяви про визначення обсягу СЕО становить з 19.07.2024 р. до 29.07.2024 р;

– згідно зі ст. 12 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» громадськість в межах строку громадського обговорення має право подати в письмовій формі (в тому числі в електронному вигляді) зауваження та пропозиції до Заяви про визначення обсягу СЕО;

 ознайомитися з заявою про визначення обсягу СЕО можна на офіційному веб-сайті Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області – https://krasne-rada.gov.ua/.

– зауваження і пропозиції подаються до Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області (Львівська обл., Золочівський район, смт.Красне, вул. Івана Франка, буд. 2 а).ел. пошта: 04372773@mail.gov.ua в термін до 29.07.2024 р.

– місцезнаходження наявної екологічної інформації, у тому числі пов’язаної зі здоров’ям населення, що стосується документа державного планування – Красненська селищна рада Золочівського району Львівської області.

4) необхідність проведення транскордонних консультацій щодо проекту документа державного планування – відсутня.

Заява

про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки 

Назва документа державного планування:

Стратегія розвитку Красненської селищної територіальної громади на період до 2027 року

 

1. Замовник СЕО

Красненська селищна рада Золочівського району Львівської області (Львівська обл., Золочівський район, смт.Красне, вул. Івана Франка, буд. 2 а).

ЄДРПОУ: 04372773

 

2. Вид та основні цілі документу державного планування

Стратегія розвитку Красненської селищної територіальної громади на період до 2027 року (далі - Стратегія) є документом державного планування місцевого рівня та єстратегічним планом розвитку, який відображає ключові особливості громади і разом з тим, визначає цілі, завдання та пріоритети її розвитку.

Стратегія розвитку Красненської територіальної громади на 2021-2027 роки узгоджена з Державною стратегією регіонального розвитку на 2021-2027 роки, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 05 серпня 2020 року № 695 «Про затвердження Державної стратегії регіонального розвитку на 2021-2027 роки» та з Стратегією розвитку Львівської області на 2021-2027 роки.

Результатом процесу стратегування є документ, що визначає ключові стратегічні пріоритети, які конкретизовані операційними цілями та переліком завдань та проєктних ідей, що спрямовані на втілення стратегічного бачення розвитку Красненської ТГ, зокрема:

- Стратегічна ціль 1. Економічно-спроможна громада;

- Стратегічна ціль 2. Розвиток людського потенціалу.

Процес реалізації Стратегії здійснюється на основі Плану заходів з її реалізації.

План заходів з реалізації Стратегії розвитку територіальної громади на період до 2027 року розробляється строком на чотири роки (на 2024 – 2027 роки), з урахуванням пріоритетів, що визначені Державною стратегією регіонального розвитку України та відповідною регіональною стратегією розвитку та складається із проєктів місцевого (регіонального) розвитку, місцевих цільових програм, відповідно до завдань, основою для яких є стратегічні та оперативні цілі, визначені Стратегією розвитку громади на період до 2027 року.

 

3. Інформація про те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів):

Напрями діяльності Стратегії реалізуються через планування конкретних заходів, які уточнюються подальшими документами громади. Серед цих заходів можуть бути заходи, які відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», підлягатимуть оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Для таких заходів має бути здійснена процедура оцінки впливу на довкілля.

 

4. Ймовірні наслідки

а) В ході здійснення СЕО мають бути оцінені ймовірні наслідки реалізації Стратегії, зокрема для таких компонентів довкілля як:

- клімат і мікроклімат;

- атмосферне повітря;

- водне середовище;

- земельні ресурси;

- ґрунтовий покрив;

- рослинний і тваринний світ;

- навколишнє соціальне середовище, у т. ч. здоров’я населення.

Запропонований проєкт визначає завдання, спрямовані на недопущення забруднення охорони навколишнього природного середовища на території Красненської територіальної громади, що в свою чергу мінімізує шкідливий вплив на здоров’я населення.

б) Під час здійснення СЕО буде оцінено ймовірні наслідки реалізації Стратегії на території з природоохоронним статусом.

в) Транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення в результаті виконання Стратегії відсутні.

 

5. Розгляд альтернатив

Зважаючи на комплексність рішень проєкту Стратегії, що обумовлюється необхідністю виконання стратегічних цілей, призначених для різних видів промислово-виробничої, соціальної, рекреаційної, комунікаційної діяльності, здійснюється розгляд виправданих альтернатив планових рішень.

Загальною альтернативою Стратегії є базовий (нульовий) сценарій, при якому Стратегія не затверджується.

«Нульовий сценарій» буде розглянутий в рамках СЕО. Необхідність розгляду інших альтернатив буде визначено під час аналізу проекту Стратегії та з урахуванням результатів розгляду цієї заяви.

 

6. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки

Ключовим завданням у виконанні СЕО проєкту є методи стратегічного аналізу, насамперед аналіз контексту стратегічного планування, що передбачає встановлення зв’язків з іншими документами державного планування та дослідження нормативно-правових умов реалізації Стратегії.

Для здійснення досліджень будуть використовуватись логічні і формалізовані методи прогнозування, зокрема буде здійснено:

- збір та аналіз інформації про поточний стан складових довкілля, включаючи значення ключових екологічних показників;

- аналіз слабких та сильних сторін Стратегії з точки зору екологічної ситуації;

- проведення консультацій з громадськістю в процесі стратегічної екологічної оцінки;

- визначення заходів моніторингу фактичного впливу впровадження Стратегії на довкілля.

Для розробки Звіту про стратегічну екологічну оцінку необхідно використовувати наступну інформацію:

- доповіді про стан довкілля;

- статистичну інформацію;

- фонові та лабораторні дослідження стану довкілля;

- дані моніторингу стану довкілля;

- дотичні до проєкту ДДП.

 

7. Заходи, для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування

Під час здійснення стратегічної екологічної оцінки проекту Стратегії будуть сформовані заходи і рекомендації щодо запобігання, зменшення та пом'якшення негативних наслідків на довкілля, у тому числі здоров'я населення, які можуть виникнути під час реалізації Стратегії.

Зазначені заходи і рекомендації будуть ґрунтуватися на результатах проведених в рамках СЕО дослідженнях, та визначатимуться відповідно до вимог Закону України «Про систему громадського здоров’я» і з урахуванням інших чинних нормативно-правових актів щодо охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання природних ресурсів.

 

8. Зміст звіту про стратегічну екологічну оцінку

Структура звіту про стратегічну екологічну оцінку визначається статтею 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» і складається з наступних розділів:

– зміст та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування;

– характеристика поточного стану довкілля, у тому числі здоров’я населення, та прогнозні зміни цього стану, якщо документ державного планування не буде затверджено (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

– характеристика стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

– екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються документа державного планування, зокрема щодо територій з природоохоронним статусом (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

– зобов’язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативного впливу на здоров’я населення, встановлені на державному та місцевому рівнях, що стосуються документа державного планування;

– опис наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, у тому числі вторинних, кумулятивних, синергічних, коротко-, середньо- та довгострокових, постійних і тимчасових, позитивних і негативних наслідків;

– заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування;

– обґрунтування вибору виправданих альтернатив, що розглядалися, опис способу, в який здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі будь-які ускладнення (недостатність інформації та технічних засобів під час здійснення такої оцінки);

– заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення;

– опис ймовірних транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення (за наявності);

– резюме нетехнічного характеру інформації, передбаченої пунктами 1-10 цієї частини, розраховане на широку аудиторію.

 

9. Орган до якого подаються зауваження та пропозиції

Красненська селищна рада Золочівського району Львівської області (Львівська обл., Золочівський район, смт.Красне, вул. Івана Франка, буд. 2 а).

 

Строки подання – 10 днів з дня оприлюднення заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки Стратегії розвитку Красненської селищної територіальної громади на період до 2027 року (відповідно до п.п. 5,6 ст. 10 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку»).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь