Красненська селищна рада взяла участь у воркшопі з розробки бренду громади
Сьогодні 20 представників різних територій Львівщини зібралися послухати експертів і зрозуміти, як і чому варто показувати свою унікальність. Від Красненської громади участь взяла начальник організаційного відділу селищної ради Марія Лисянська.
Учасники дізнались про:
просування та підтримка іміджу;
види маркетингових стратегій;
кейси світових територій-зірок, європейських та українських брендів;
розробка атрибутів бренду
Бренд - це ще один інструмент для розвитку, що напряму впливає на економіку громади. Це закарбували собі учасники і, сподіваємося, що на прикладі тих територій (Україна, Європа, світ), про які розповідали експерти Brandville, слухачі надихнулися і почнуть свій успішний брендинг громади.
Дякуємо Асоціація Місцевих Рад "Ради Львівщини" за запрошення!