Красненська селищна рада
Золочівський район Львівська область

Результати кампанії декларування 2025 

Дата: 08.05.2025 11:10
Кількість переглядів: 60

Фото без опису326 мільярдів гривень – саме таку суму доходів задекларували громадяни за результатами Деклараційної кампанії – 2025. Порівняно з попереднім роком це більше на 107 млрд гривень. Про це повідомив Голова ДПС Руслан Кравченко у Telegram-каналі.  

За його словами, загалом подано понад 170 тисяч декларацій.   

«За результатами декларування громадяни самостійно визначили до сплати податку на доходи фізичних осіб (ПДФО) – 8,1 млрд грн та військового збору – понад 1,5 млрд гривень», – зазначив Руслан Кравченко.   

Найбільші суми задекларували мешканці:   

− Києва – 156 млрд грн,  

− Дніпропетровщини – майже 30 млрд грн,  

− Львівщини – 18,2 млрд грн,  

− Київської області – 17,5 млрд грн.  

Найбільші суми доходів, які декларували громадяни:  

− іноземні доходи – 34,2 млрд грн,   

− спадщину та дарування – 13,6 млрд грн,   

− доходи від продажу об’єктів рухомого та нерухомого майна – 6,8 млрд грн,   

− інвестиційні доходи – 4,9 млрд грн,   

− інші оподатковувані доходи – 4 млрд грн,   

− доходи від здавання майна в оренду – 3,4 млрд гривень.  

Руслан Кравченко також розповів, що цього року кількість мільйонерів збільшилася на 6,6 тис. порівняно з попереднім періодом.   

Усього більше 17 тис. осіб задекларували доходи понад мільйон гривень. Загалом мільйонерами задекларовано дохід у сумі 253,6 млрд грн, до сплати визначено 8,7 млрд грн податкових зобов’язань.   

А один з мешканців Києва визначив рекордну суму своїх податкових зобов’язань з ПДФО та військового збору до сплати в бюджет – понад 4,6 млрд гривень.    

Також понад 53 тисячі громадян скористалися правом на податкову знижку – і отримають 330 млн грн з бюджету. Порівняно з відповідним періодом минулого року це більше на 36 млн гривень.  

«Цьогорічна деклараційна кампанія засвідчила зростання рівня податкової свідомості громадян та їх розуміння сплати податків як соціальної необхідності. Дякую кожному, хто чесно задекларував свої доходи» – наголосив Руслан Кравченко.   

Консультаційний центр з питань роботи СМКОР:  платникам Львівщини розблоковано 23 777 податкових накладних 

За час роботи консультаційного центру з питань роботи Системи моніторингу критеріїв оцінки ризиків (СМКОР) станом на 02 травня 2025 року розблоковано 23 777 податкових накладних, 34 платники ПДВ виключено з переліку ризикових, враховано 240 таблиць даних. Про це поінформував в. о. начальника Головного управління ДПС у Львівській області Микола Никитюк  

До консультаційного центру, створеного з ініціативи Голови ДПС України Руслана Кравченка, надійшло 573 звернення. Проведено 583 заходи з платниками ПДВ. Платникам в офлайн та телефонному режимі надаються консультації та роз’яснення норм податкового законодавства, напрацьовуються у кожному конкретному випадку алгоритм дій для уникнення блокування накладних та виключення з переліку ризикових, надання уточнених таблиць даних платника ПДВ.   

Нагадаємо, що з 6 лютого 2025 року у кожному регіоні для оперативного та якісного надання інформаційної та консультаційної підтримки платникам ПДВ запрацювали  консультаційні центри з питань роботи Системи моніторингу критеріїв оцінки ризиків (СМКОР), створені з ініціативи Голови ДПС України Руслана Кравченка.  

З питань щодо реєстрації/відмови в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, врахування/неврахування таблиць даних платника податку, відповідності/невідповідності критеріям ризиковості платника податку чи інших питань, що стосуються роботи СМКОР, звертатися до консультаційного центру Головного управління ДПС у Львівській області: «Відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості»: (032) 297-32-34, 297-34-11; «Прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН для юридичних осіб»: (032) 297-31-16, 297-33-16; «Врахування/неврахування таблиці даних платника податку»: (032) 297-32-01; (098) 58-99-050. Офіційна електронна пошта управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків ГУ ДПС у Львівській області: lv.risk@tax.gov.ua  .    Адреса консультаційного центру: м. Львів, вул. Стрийська, 35.  

Контакти гарячих ліній ГУ ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//  

Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua  

Підписатись на сторінку Фейсбук https://www.facebook.com/tax.lviv  

До уваги платників юридичних осіб -  єдиного податку ІІІ групи 

Золочівська ДПІ нагадує, що платники єдиного податку третьої групи подають до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку у строки, встановлені для квартального податкового (звітного) періоду.   

Разом з тим, абзацом першим пункту 297 прим. 1.1 статті 297 прим. 1 ПКУ визначено, що платники єдиного податку – власники, орендарі, користувачі на інших умовах (в тому числі на умовах емфітевзису) земельних ділянок, віднесених до сільськогосподарських угідь, а також голови сімейних фермерських господарств, у тому числі щодо земельних ділянок, що належать членам такого сімейного фермерського господарства та використовуються таким сімейним фермерським господарством, зобов’язані подавати додаток з розрахунком загального мінімального податкового зобов’язання у складі податкової декларації за податковий (звітний) рік.   

Форма податкової декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) затверджена наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (в редакції наказу Міністерства фінансів України від 31.01.2025 № 57).   

Відповідно до пункту 4 розділу ІІ Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557, електронні форми документів у форматі за стандартом на основі специфікації eXtensibleMarkupLanguage (XML) оприлюднюються на вебпорталі ДПС.   

На офіційному вебпорталі ДПС у рубриці Електронна звітність/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів розміщена електронна форма Декларації за ідентифікатором форми J0103509 разом з додатком «Розрахунок загального мінімального податкового зобов’язання за податковий (звітний) рік» за ідентифікатором форми J0135709.   

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.   

Робота у приватній частині (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису.   

В режимі «Введення звітності» приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету користувач має можливість створювати, редагувати, підписувати та надсилати податкову звітність.   

Для формування Декларації в режимі «Введення звітності» користувач самостійно встановлює фільтр за параметрами: рік, період щодо якого здійснюється звітування, за допомогою кнопки «Створити» обирає тип форми «J01 Прибуток». Із запропонованого переліку форм обирає форму «J0103509» Декларації, зазначає відповідний територіальний орган ДПС (регіон, район) в полі «Код ДПІ» (за замовчуванням встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації) та натискає кнопку «Створити».   

При цьому у розділі «Допомога» відкритої частині Електронного кабінету розміщено покрокову допомогу щодо створення електронних документів за допомогою режиму «Введення звітності».   

Як дізнатися реквізити бюджетних рахунків за допомогою Електронного кабінету? 

Платники можуть дізнатися реквізити рахунків для сплати податків, зборів та єдиного внеску за допомогою приватної частини Електронного кабінету.  

В меню “Стан розрахунків з бюджетом” платник має доступ до своїх особових рахунків зі сплати податків, зборів, інших платежів. При зверненні до зазначеного меню відображається зведена інформація станом на момент звернення по кожному платежу, зокрема, бюджетний рахунок, МФО банку.   

Робота в приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у  будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.  

Також дізнатися реквізити рахунків для сплати податків, зборів та єдиного внеску можна на офіційному вебпорталі ДПС в рубриці «Рахунки для сплати платежів» за адресою: https://tax.gov.ua/rahunki-dlya-splati-platejiv/ 

Працівниками ЦОП надано 4,7 тисяч адмінпослуг 

Впродовж січня - квітня 2025 року працівниками Золочівського, Буського та Бродівського Центрів обслуговування платників Золочівської ДПІ громадянам та суб’єктам господарювання надано 4717 адміністративних послуг, з них 1708 в електронній формі. Про це зазначив начальник Золочівської  ДПІ Роман Денис у коментарях для ЗМІ.  

Найбільшим попитом серед  платників користувались наступні послуги:  

- видача карток платника податків та внесення до паспорта громадян України даних про реєстраційний номер облікової картки платнику - 2474;  

- видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору - 436;  

- надання витягу з реєстру  платників єдиного податку -  492;  

- реєстрація платника єдиного податку - 288;  

- реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 159, розрахункових книжок - 134  та реєстрації реєстраторів розрахункових апаратів - 88.  

Крім цього, в Центрі обслуговування платників надаються консультації щодо функціонування електронних сервісів ДПС, застосування РРО/ПРРО,  подання звітності в електронному вигляді,  декларування  податкової знижки тощо.    

Роман Денис нагадав, що податковою службою проводиться інформаційна кампанія щодо роз’яснення платникам основних аспектів «Національної стратегії доходів до 2030 року» та заходів ДПС із її впровадження, яка передбачає реформування податкової та митної політики і перегляду процесів їх адміністрування. Зокрема, впровадження електронного аудиту (стандартного аудиторського файлу SAF-T UA)  є одним із ключових напрямів реалізації НДС, що дозволить значно підвищити ефективність контрольно-перевірочної роботи та сприятиме цифровій трансформації податкового адміністрування. ДПС запрошує представників бізнес-спільноти та розробників програмного забезпечення долучитися до тестування функціоналу системи електронного аудиту (е-аудит). На вебпорталі ДПС у банері «SAF-T UA» розміщено: детальний опис формату SAF-T UA; опис елементів SAF-T UA та XSD (визначення схеми XML) для SAF-T UA, технічну документацію (включаючи XML-схеми -XSD); приклад заповнення файлу. Долучитися до тестування можна в Електронному кабінеті.  

Корисне фізичним особам, які провадять незалежну професійну діяльність 

Золочівська ДПІ нагадує, що оподатковуваним доходом фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, є сукупний чистий дохід, тобто різниця між доходом і документально підтвердженими витратами, необхідними для провадження такого виду незалежної професійної діяльності. При цьому, такі особи мають перебувати на обліку в контролюючому органі. У разі неотримання довідки про взяття на облік особою, яка провадить незалежну професійну діяльність, об’єктом оподаткування є доходи, отримані від такої діяльності без урахування витрат.   

У разі взяття на облік як платників податків і зборів осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, контролюючий орган за основним місцем обліку/ДПІ формує та видає довідку про взяття на облік платника податків, відомості щодо якого не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, за формою № 34-ОПП.    

Під час виплати суб’єктами господарювання – податковими агентами, фізичним особам, які провадять незалежну професійну діяльність, доходів, безпосередньо пов’язаних з такою діяльністю, податок на доходи фізичних осіб у джерела виплати не утримується у разі надання такою фізичною особою копії довідки про взяття її на податковий облік як фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність. Це правило не застосовується у разі нарахування (виплати) доходу за виконання певної роботи та/або надання послуги згідно з цивільно-правовим договором, відносини за яким встановлено трудовими відносинами, а сторони договору можуть бути прирівняні до працівника чи роботодавця.   

 Пр основні види податкових ризиків 

Золочівська ДПІ нагадує платникам податків про впровадження експериментального проєкту щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками). Відповідний Порядок затверджено постановою Кабміну України вiд 25 липня 2024 року № 854.  

Цей експериментальний проєкт запроваджує новий підхід до управління податковими ризиками, який не передбачає залучення платників податків безпосередньо. Його мета – впровадження міжнародних стандартів у діяльність Державної податкової служби України, що сприятиме підвищенню рівня виконання платниками податків своїх обов’язків через аналіз та оцінку ризиків.  

Згідно зі ст. 16 Податкового кодексу, платники податків зобов’язані реєструватися в податкових органах, подавати звітність, сплачувати податки та декларувати свої зобов’язання. Відповідно до цього, у межах експериментального проєкту ДПС зосередить увагу на таких ключових ризиках:  

Ризик реєстрації  – правильність та своєчасність реєстрації суб’єктів господарювання;  

Ризик звітності  – повнота та своєчасність подання податкової звітності;  

Ризик сплати – дотримання платниками термінів та повноти сплати податків;  

Ризик декларування – відповідність задекларованих зобов’язань реальним фінансовим показникам.  

Для реалізації проєкту ДПС ухвалено відповідні розпорядчі документи, що визначають механізми його впровадження. Управління податковими ризиками є невід’ємною частиною діяльності ДПС, що забезпечує комплексний та безперервний моніторинг ризиків і сприяє їх мінімізації.  

Сервіс «Калькулятор податку на майно»: фізособи можуть дізнатися про суми для сплати 

Золочівська ДПІ звертає увагу фізичних осіб власників об’єктів нерухомості та земельних ділянок, що  на вебпорталі ДПС України у блоці «Е-сервіси» розміщено «Калькулятор податку на майно», який дозволяє самостійно розрахувати належні до сплати суми податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та плати за землю з фізичних осіб.    

Інформацію щодо встановлених ставок податку можна дізнатися на офіційному вебпорталі ДПС за покликання  https://tax.gov.ua/zakonodavstvo/podatki-ta-zbori/stavki-mistsevih-podatkiv-ta-zboriv.   

Дізнатись інформацію щодо своїх об`єктів оподаткування та податкових зобов`язань платники можуть в Електронному кабінеті та мобільному застосунку «Моя податкова».   

В який строк до ДПС подається скарга на ППР та чи можна подати таку скаргу через Електронний кабінет? 

Оскарження податкових повідомлень-рішень або інших рішень контролюючих органів в адміністративному порядку визначено ст. 56 Податкового кодексу України.  

Згідно з абзацами першим – другим п. 56.3 ст. 56 ПКУ скарга подається до контролюючого органу вищого рівня у письмовій або електронній формі засобами електронного зв’язку (за потреби – з належним чином засвідченими копіями документів, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати з урахуванням вимог п. 44.6 ст. 44 ПКУ) протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання платником податків ППР або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується. 

Подання скарги в електронній формі засобами електронного зв’язку здійснюється платниками податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в електронному кабінеті, з дотриманням вимог законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» та від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». 
 Скарги на рішення територіальних органів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, подаються до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику. У скарзі платник податків має право заявити про своє бажання бути присутнім особисто або через свого представника при розгляді скарги, у тому числі в режимі відеоконференції, а контролюючий орган зобов’язаний повідомити такого платника податків про дату, час та місце/спосіб розгляду скарги не пізніше ніж за п’ять календарних днів до дати розгляду такої скарги. Інформація (повідомлення) про розгляд контролюючим органом матеріалів скарги у режимі відеоконференції надсилається платнику податків в електронному вигляді в електронний кабінет. Відсутність платника податків (його представника), повідомленого в передбаченому п. 56.3 ст. 56 ПКУ порядку про дату, час та місце/спосіб розгляду скарги (у тому числі у режимі відеоконференції), не є перешкодою для розгляду скарги (абзац четвертий п. 56.3 ст. 56 ПКУ).  

Якщо відповідно до ПКУ контролюючий орган самостійно визначає грошове зобов’язання платника податків за причинами, не пов’язаними із порушенням податкового законодавства, такий платник податків має право на адміністративне оскарження рішень контролюючого органу протягом 30 календарних днів, що настають за днем надходження ППР (рішення) контролюючого органу (п. 56.12 ст. 56 ПКУ).  

Разом з цим, відповідно до абзацу третього п. 56.3 ст. 56 ПКУ протягом шести місяців з дати закінчення строку, встановленого абзацом першим п. 56.3 ст. 56 ПКУ (10 робочих днів), платник податків має право подати скаргу разом з клопотанням про поновлення пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку та копіями підтверджуючих документів поважності причин його пропуску (за наявності). У скарзі може міститися клопотання про поновлення пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку. ДПС, розглядаючи клопотання платника податків, поновлює пропущений строк на подання скарги в адміністративному порядку, якщо визнає причини його пропуску поважними.  

Крім того, строки подання скарги на ППР або будь-яке інше рішення контролюючого органу можуть бути продовжені за правилами і на підставах, визначених п. 102.6 ст. 102 ПКУ (п. 56.14 ст. 56 ПКУ).  

Порядок застосування норм пунктів 102.6 – 102.7 статті 102 глави 9 розділу ІІ Податкового кодексу України затверджено наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2017 № 861.  

Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПКУ та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, в тому числі, шляхом, зокрема, забезпечення можливості адміністративного оскарження рішень контролюючих органів, у тому числі подання заперечень на акт або довідку, якими оформлені результати перевірки, подання скарги на податкове повідомлення-рішення або інше рішення, дію або бездіяльність контролюючого органу чи посадової особи контролюючого органу тощо (п. 42 прим. 1.2 ст. 42 прим. 1 ПКУ).  

Меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику надіслати лист (запит тощо) до відповідного органу ДПС, в тому числі скаргу до ДПС. Форма підготовки такої кореспонденції передбачає заповнення або вибір із запропонованих наступних реквізитів: регіон в якому знаходиться орган ДПС, орган ДПС, до якого відправляється лист (запит тощо), тип документа, тематика звернення, короткий зміст листа та сканований документ, який необхідно завантажити (файл повинен бути у форматі pdf із обмеженням розміру не більше 5 МБ). Відправлені листи можна переглянути у вкладці «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».  

Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДПС автор електронного листа повідомляється про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС, до якого цей запит направлено. Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути в вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету.  

                                                                                                                                Золочівська ДП 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь